درمان های تکنولوژیک

دپارتمان تکنولوژیک

در دنیایی زندگی می کنیم که این روزها اکثر ما روزهای خود را در استرس، اضطراب و نگرانی می گذرانیم که تا یک میزانی طبیعی می باشد و بیشتر از آن یک بیماری به حساب می آید.

اگر این استرس و نگرانی از حد خودش بگذرد، می‌ تواند بسیار خطرناک باشد. درواقع استرس بیش از اندازه با گذشت زمان سبب بیماری های قلبی و ضعیف شدن سیستم ایمنی بدن خواهد شد.

توجه داشته باشید که افراد زیادی برای کنترل استرس دارو مصرف می‌کنند. با توجه به یکسری مولفه‌ها مثل: سن بیمار، مدت زمانی که دچار بیماری شده و جنسیت، مغز فرد می‌تواند در برابر دارو یا درمان‌های مشابه مقاومت کند و اجازه تغییر توسط دارو را ندهد.

اما امروزه درمان های تکنولوژیک در مراکز بروز و پیشرفته با امدن در کنار درمان دارویی و یا مستقل این مشکل را حل کرده است. مغز انسان یک بخش منعطف پذیریست حتی بیشتر از آنچه ما تصورش را می کنیم.

امروزه با پیشرفت علم و دانش و تکنولوژی تشخیص و درمان آسیب شناسی روانی با ابزارهای جدید و بروز انجام می شود. بنابراین ابزارهای جدید تشخیص را دقیق تر و درمان را راحت تر کرده است.

درمان های تکنولوژیک

یکی از درمان هایی است که این روزها برای درمان اضطراب، اختلالات یادگیری، میگرن، بیش فعالی و … استفاده می‌شود . از طرفی درمان های تکنولوژیک سبب شده که مصرف داروهای آرامبخش کاهش پیدا کند.

کلینیک تخصصی مهر رضوی در مشهد با فراهم کردن بهترین و بروزترین دستگاه های درمان تکنولوژیک در حیطه اعصاب و روان در تلاش است تا خدمات بهتری را به مراجعین عزیز ارائه دهد.

لازم است بگوییم در دپارتمان درمان تکنولوژیک، تجهیزات و دستگاه های مبتنی بر تکنولوژیک همانند بیوفیدبک، نروفیدبک، تحریک مغناطیسی مغز، تحریک الکتریکی مغز و …. به منظور درمان اختلالات مغزی مورد استفاده قرار می گیرد. توجه داشته باشید که متخصصین روانشناسی با گرایش درمان های تکنولوژیک در این بخش در حال فعالیت هستند تا مراجعین عزیز بتوانند بهترین خدمات درمانی را دریافت کنند.

برای دریافت خدمات درمان تکنولوژیک می توانید با کلینیک تخصصی مهر رضوی تماس بگیرید و یا به صورت اینترنتی نوبت بگیرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم

موفق به دریافت پاسخ سوال تان نشدید؟

با واحد تریاژ(راهنمای مراجعین و بیماران) ما در ارتباط باشید تا بلافاصله پاسختان را دریافت کنید